Samarbejde med KEA og Odense Kommune

I forbindelse med et projekt med Odense Kommune, valgte vi i Fucking Flink at involvere de kloge og kreative elever fra KEA – Københavns Erhvervsakademi. Eleverne på Design & Business fik stillet til opgave, at skræddersy en kampagne der sammen med konceptet ‘Drugbox‘ skal ændre unge i Odenses forhold til alkohol og stoffer.

Herunder kan du se elevernes kreative kampagneideer:

 

drugboxmarketing

Koncept: “Giv Hjælp”

Medie: Go Cards, outdoor, video, kampagnesite

Kampagne af: Oscar Jardof, Camilla Funk Boldeman, Simone Rasbæk Frederiksen, Daniela Nuunu Lyberth Hansen, Pernille Boe Kaluzny.

 

gråbox

Koncept: “Fun’n’facts about serious stof”

Medie: Undervisningsmateriale, guerilla marketing

Kampagne af: Sarah Wanting Rømer, Maria Ørnbo Shomonof, Julie Lindegaard, Sophie Vestergaard Ottesen, Liv Packness og Line Schmidt-Elling.

 

oeje

Koncept: “Kan du se dig selv i øjnene?”

Medie: Klistermærke, co-branding, SoMe

Kampagne af: Thomas Hapka, Tea Windfeld, Nana Pankalla, Kristina Holm Andersen, Pernille Sneholm Thyme og Emilie Magdalene Stenager Olsen.

 

grønbox

Koncept: “Hvilken ven er du?”

Medie: SoMe, postkort, kampagnesite

Kampagne af: Trine Møller Christensen, Emma Toft Asmussen, Tobias Pultz, Malene Østerbye Madsen og Lise Kristensen.

 

boxen

Koncept: “Box’en”

Medie: Outdoor, app

Kampagne af: Stefanie, Alice, Maria, Regitze og Pernille.

 

blåbox

Koncept: “Fucking Høj … på livet”

Medie: Video, SoMe

Kampagne af: Camilla, Iben, Magnus og Regitze

 

kampagnefordrugbox

Koncept: “Drop The Drugs, Do The Dance”

Medie: Kaffevogn, plakat, postkort, flashmob, SoMe

Kampagne af: Louise Høilund, Ida Marie Pape Hemager, Julie Franck Hyldgaard, Ann-Sophie Folke Adler, Mia Louise Jensen og Sarah Aida Andersson

 

Læg en Fucking Flink besked

comments